Při výhře, poukazu či jiného zboží, nelze zboží vrátit ani nárokovat finanční prostředky.
16.Pokud dárek nebude vrácen, je prodávající oprávněn si hodnotu dárku odečíst z částky, která bude zákazníkovi vrácena za vrácené zboží.
VII. Odpovědnost za vady
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
- Prodávající zejména odpovídá, že zboží při převzetí:
- odpovídá popisu a vlastnostem uvedeným v nabídce,
- je vhodné k účelu, k němuž se obvykle používá,
- odpovídá kvalitou a provedením obvyklým u textilu daného druhu,
- je dodáno v odpovídající velikosti, barvě a množství.
2. Záruční doba
- Záruční doba činí 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím.
- U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla cena snížena.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené obvyklým užíváním.
3. Práva z vadného plnění
- Pokud má zakoupené zboží vadu, může kupující požadovat:
- opravu (např. přešití švu, výměna zipu),
- dodání nového kusu bez vady, pokud to není nepřiměřené,
- slevu z kupní ceny,
- nebo odstoupení od smlouvy, pokud jde o podstatné porušení smlouvy.
2.Pokud je vada odstranitelná, má kupující právo na její bezplatné odstranění.
3.Pokud vada odstranitelná není, má kupující právo na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.
4. Uplatnění reklamace
- Reklamaci lze uplatnit:
- neprodleně kontaktovat a zaslat fotodokumentaci na e-mail: objednavky@seznam.cz
- po dohodě bude zaslán zpětný kód pro zaslání zboží
- nebo jiným způsobem dohodnutým s prodávajícím.
Kupující je povinen doložit doklad o koupi (fakturu nebo účtenku).
Zboží musí být čisté, hygienicky nezávadné, kompletní a bezpečně zabalené.
5. Vyřízení reklamace
- Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
- Po uplynutí této lhůty má kupující právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat slevu.
6. Náklady reklamace
- Náklady spojené s uplatněním reklamace (zejména doprava k zákazníkovi po vyřízení) hradí prodávající.
- Pokud je reklamace zamítnuta, může prodávající požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů.
7. Omezení reklamace
- Za vadu nelze považovat:
- změnu vlastností zboží způsobenou jeho opotřebením,
- vady vzniklé nesprávným používáním, praním, sušením či žehlením v rozporu s pokyny na štítku,
- mechanické poškození (roztržení, protržení, spálení apod.),
- vady vzniklé nesprávným skladováním.
2.Doporučená údržba textilu je uvedena na štítku každého výrobku a zákazník je povinen se jí řídit.
8. Mimosoudní řešení sporů
- Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI), Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz.
• 2. Spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporů on-line: ec.europa.eu/consumers/odr