Často kladené dotazy

Nejčastěji kladné dotazy

Kdy se bude odesílat mé zboží?

Jakmile k nám dorazí platba, tentýž nebo následující pracovní den se objednávka předává dopravci.

Kde se dá sledovat objednávka?

Pokud jste vybrali doručení přes Zásilkovnu, tak máte odkaz na sledování v e-mailu o předání dopravci.

V případě České pošty Vám e-mail na sledování zašle Česká pošta.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit na objednavky@luustyle.cz

Lze nějak změnit objednávku?

Bohužel nelze, pouze nezaplacenou zrušit a vytvořit novou, v tomto případě nás kontaktujte na email objednavky@luustyle.cz

Kdo hradí poštovné při reklamaci?

Při reklamaci hradíme poštovné my – obdržíte od nás kód do Zásilkovny,  kterým balíček zašlete.

Kdo hradí poštovné při vrácení zboží?

Při vrácení zboží hradí poštovné zákazník.

Jak postupovat při reklamaci?

Při reklamaci je nutné si vytisknout a vyplnit tenhle formulář:
https://luu-style.cz/wp-content/uploads/2019/04/Reklamace.pdf

Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím na adresu: Luu Style, Bratislavská 477/2, 691 45  Podivín.

Bez vyplněného formuláře nemusí být reklamace uskutečněna!

Jak postupovat při vrácení zboží?

Při vrácení zboží je nutné si vytisknout a vyplnit tenhle formulář:
https://luu-style.cz/wp-content/uploads/2019/04/Formul%C3%A1%C5%99-pro-vr%C3%A1cen%C3%AD-zbo%C5%BE%C3%AD-1.pdf

Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím na adresu: Luu Style, Bratislavská 477/2, 691 45  Podivín.

Bez vyplněného formuláře nemusí být vratka uskutečněna!

Jak rychle bude má vratka/reklamace vyřízena?

Od obdržení balíčku většinou do 7  pracovních dní.

Lze vrátit zboží z e-shopu do butiku?

Ano, můžete balíček spolu s vyplněným formulářem přinést do butiku.

Lze zboží vyměnit?

Bohužel, zboží vyměnit nelze. Je nutné vrátit zboží pomocí formuláře pro vrácení zboží a udělat si objednávku novou.

Pokud jste na výše uvedené dotazy nenašli odpověď, kontaktujte nás na objednavky@luustyle.cz