Často kladené dotazy

Nejčastěji kladné dotazy

Kdy se bude odesílat mé zboží?

Jakmile k nám dorazí platba, tentýž nebo následující pracovní den se objednávka předává dopravci.

Kde se dá sledovat objednávka?

Pokud jste vybrali doručení přes Zásilkovnu, tak máte odkaz na sledování v e-mailu o předání dopravci.

V případě České pošty Vám e-mail na sledování zašle Česká pošta.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit na objednavky@luustyle.cz

Lze nějak změnit objednávku?

Bohužel nelze, pouze nezaplacenou zrušit a vytvořit novou, v tomto případě nás kontaktujte na email objednavky@luustyle.cz

Jak postupovat při reklamaci?

Při reklamaci je nutné nás nejdříve písemně kontaktovat na e-mail objednavky@luustyle.cz, společně s fotodokumentací reklamovaného zboží. Poté od nás obdržíte kód na zaslání vadného produktu zdarma.

Neproběhne-li předchozí komunikace, příp. zašlete zboží jinak než dle e-mailové domluvy, na reklamaci nemusí být brán zřetel – dle platných obchodních podmínek.

Při reklamaci je nutné si vytisknout a vyplnit tenhle formulář:
https://luu-style.cz/wp-content/uploads/2019/04/Reklamace.pdf

Bez vyplněného formuláře nemusí být reklamace uskutečněna!

Jak postupovat při vrácení zboží?

Při vrácení zboží je nutné si vytisknout a vyplnit tenhle formulář:
https://luu-style.cz/wp-content/uploads/2019/04/Formul%C3%A1%C5%99-pro-vr%C3%A1cen%C3%AD-zbo%C5%BE%C3%AD-1.pdf

Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím na adresu:
Luu Style, Bratislavská 477/2, 691 45  Podivín.

Bez vyplněného formuláře nemusí být vratka uskutečněna!

Jak rychle bude má vratka/reklamace vyřízena?

Od obdržení balíčku většinou do 7  pracovních dní.

Lze vrátit zboží z e-shopu do butiku?

Ano, můžete balíček spolu s vyplněným formulářem přinést do butiku.

Lze zboží vyměnit?

Bohužel, zboží vyměnit nelze. Je nutné vrátit zboží pomocí formuláře pro vrácení zboží a udělat si objednávku novou.

Pokud jste na výše uvedené dotazy nenašli odpověď, kontaktujte nás na objednavky@luustyle.cz