Nejčastěji kladné dotazy
Kdy se bude odesílat mé zboží?
Jakmile k nám dorazí platba, tentýž nebo následující pracovní den se objednávka předává dopravci.
Kde se dá sledovat objednávka?
Pokud jste vybrali doručení přes Zásilkovnu, tak máte odkaz na sledování v e-mailu o předání dopravci.
V případě České pošty Vám e-mail na sledování zašle Česká pošta.
Jak zrušit objednávku?
Objednávku lze zrušit na objednavky@luustyle.cz
Lze nějak změnit objednávku?
Jak postupovat při reklamaci?
Při reklamaci je nutné nás nejdříve písemně kontaktovat na e-mail objednavky@luustyle.cz, společně s fotodokumentací reklamovaného zboží. Poté od nás obdržíte kód na zaslání vadného produktu zdarma.
Neproběhne-li předchozí komunikace, příp. zašlete zboží jinak než dle e-mailové domluvy, na reklamaci nemusí být brán zřetel – dle platných obchodních podmínek.
Při reklamaci je nutné si vytisknout a vyplnit tenhle formulář:
https://luu-style.cz/wp-content/uploads/2019/04/Reklamace.pdf
Bez vyplněného formuláře nemusí být reklamace uskutečněna!
Jak postupovat při vrácení zboží?
Při vrácení zboží je nutné si vytisknout a vyplnit tenhle formulář:
https://luu-style.cz/wp-content/uploads/2019/04/Formul%C3%A1%C5%99-pro-vr%C3%A1cen%C3%AD-zbo%C5%BE%C3%AD-1.pdf
Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím na adresu:
Luu Style, Bratislavská 477/2, 691 45 Podivín.
Bez vyplněného formuláře nemusí být vratka uskutečněna!
Jak rychle bude má vratka/reklamace vyřízena?
Od obdržení balíčku většinou do 7 pracovních dní.
Lze vrátit zboží z e-shopu do butiku?
Ano, můžete balíček spolu s vyplněným formulářem přinést do butiku.
Lze zboží vyměnit?
Bohužel, zboží vyměnit nelze. Je nutné vrátit zboží pomocí formuláře pro vrácení zboží a udělat si objednávku novou.